Sponsorbijdrage Spirotech Helmond t.b.v. 100-jaar feest

In maart 2024 is het 100 jaar geleden dat onze vereniging werd opgericht. Al enige tijd is de jubileumcommissie bezig om een mooi programma samen te stellen voor dit jubileumjaar. Zo’n feestjaar brengt natuurlijk extra kosten met zich mee. Gelukkig denken hier al de eerste leden over mee en heeft Martin Perez zijn werkgever Spirotech uit Helmond bereidt gevonden om een mooi bedrag van € 750,00 voor ons feestjaar te sponsoren. Dit geld zullen we gebruiken voor een themabijeenkomst voor alle (verenigings-) scheidsrechters uit onze regio, welke gepresenteerd zal worden door een scheidsrechter uit het betaalde voetbal.
Onlangs kreeg onze voorzitter Stèfan Verbakel een cheque uitgereikt door Martin Perez. Dit gebeurde tijdens onze wekelijkse conditietraining welke door onze vereniging wordt georganiseerd.

Uiteraard zijn we Spirotech erg dankbaar voor deze mooie bijdrage. Wilt u ook iets bijdragen aan ons 100-jarig bestaan dan kunt u contact opnemen via voorzitter@sv-helmond.nl