Gouden COVS Speld voor Hans van den Heuvel

Op onze 100e jaarvergadering op 19 maart 2024 werd onze secretaris verrast met een Gouden COVS Speld. Deze speld wordt uitgereikt aan personen die minimaal zich 25 jaar ingezet hebben voor de scheidsrechtersvereniging. Hier voldoet Hans met verve aan.
Tijdens onze 100e verjaardag werd hij dan ook in het zonnetje gezet door onze voorzitter Stèfan Verbakel en uiteindelijk na onderstaande pleidooi de gouden speld opgespeld onder het toeziend oog van 39 andere scheidsrechters welke onze jaarvergadering bezochten.

Hans is lid geworden van onze vereniging in 1990. In 1996 gaat Hans buiten fluiten ook vrijwilligers werk voor onze vereniging doen en treed toe tot de technische commissie.

Op 28 februari 2000 trad Hans toe tot het bestuur van onze Scheidsrechtersvereniging en tot op de dag van vandaag is Hans nog steeds lid van het bestuur. Ruim 28 jaar staat hij dus al voor onze vereniging klaar, waarvan 24 jaar als bestuurslid. Al die tijd als lid van de technische commissie, maar sinds september 2021 ook als secretaris van onze vereniging.

Buiten dat Hans veel voor ons bestuur doet is hij ook al weer enkele jaren een van onze trainers.

Tevens bezoekt Hans met grote regelmatig wedstrijden van onze leden en voorziet hen daar van tips en een luisterend oor.

Voor al deze jarenlange inzet hebben we Hans voorgedragen voor een Gouden COVS speld en dit verzoek is door de landelijke COVS gehonoreerd. Hans gefeliciteerd !! En hopelijk mogen we nog vele jaren van je inzet genieten.

Attachment