Belangen behartiging

De Scheidsrechtersvereniging Helmond en Omstreken stelt zich ten doel de belangen van het scheidsrechterswezen op het gebied van het voetbalspel in de ruimste zin, in de regio 2 van de K.N.V.B. District Zuid II te bevorderen en te behartigen. Dit proberen we te bereiken door onder andere:

• De kennis van de spelregels te verbeteren onder onze leden, scheidsrechters uit alle groepen, de vereniging scheidsrechters, voetballers en voetballiefhebbers bij de diverse voetbalverenigingen in de regio 2 van de K.N.V.B. District Zuid II.
  • Het bevorderen van een goede lichamelijke conditie van onze leden door onder andere het organiseren van een wekelijkse training.
  • Het bevorderen van samenwerking en kennismaking van onze leden onderling.

Als lid van de Scheidsrechtersvereniging Helmond en Omstreken staat een scheidsrechter sterker op het veld doordat wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de scheidsrechter in optimale omstandigheden kan presteren tijdens zijn wedstrijd. In mindere periodes zullen wij een scheidsrechter steunen zodat deze weer snel en met zelfvertrouwen een wedstrijd tot een goed einde brengt.