Trainingen seizoen 2021/2022 bij Sparta’25

Ook dit seizoen trainen we weer elke donderdagavond van 19.30u tot 21.00u bij voetbalvereniging Sparta’25 te Beek en Donk. Nieuw dit seizoen is dat de trainingen op toerbeurt worden gegeven door Albert Oppers, Stan Teuben, Mohammed Azarfane en Robin Vereijken. Alle leden zijn welkom op deze training. Mocht je vragen hebben over de trainingen kun je contact opnemen met Hans van den Heuvel 06-22454408.

Spelregels oefenen

Ook dit jaar zullen we regelmatig na afloop van de training spelregels oefenen. Ook als je niet aan de training kunt of wilt deelnemen ben je toch welkom om mee deze spelregels te oefenen.

Aanvang 21.00u in de kantine van Sparta’25. Elke 1e donderdag van de maand. Bij afgelasting trainen dan een week later alsnog.

Data spelregelsoefenen:

7 oktober

4 november

2 december

3 februari

3 maart

2 juni

Tevens zal er op 14 oktober een trainings clinic door een docent van de KNVB worden gegeven. Verdere info volgt later.