Koninklijke onderscheiding voor Hans van Maris

Afgelopen maandag heeft Hans van Maris afscheid genomen als voorzitter van onze vereniging. Hans heeft 20 jaar met veel inzet onze scheidsrechtersvereniging als voorzitter geleid. We hebben hem hier uiteraard op passende wijze voor bedankt.

Hans heeft zich niet alleen ruim 40 jaar op voetbal- en scheidsrechters gebied ingezet, maar heeft zich ook belangeloos voor andere vrijwilligers zaken ingezet, o.a.: Voorzitter als volkstuinvereniging De Donckhof (6 jaar), mantelzorger voor zijn buurvrouw (16 jaar). Tevens is Hans sinds 2015 actief in de politiek van Someren, raadslid voor de PVDA.

Zoals het zo mooi heet heeft dit ons Koning behaagd om Hans van Maris voor deze verdiensten te benoemen tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Voor ons was het mooie dat deze onderscheiding tijdens onze jaarvergadering uitgereikt kon worden en deze avond van een extra feestelijk tintje te voorzien.

Hans was aangenaam en blij verrast en stond voor even de mond vol tanden.

Attachment