Betere scheidsrechter worden? De COVS helpt je daarbij from HRMEDIA on Vimeo.

Pupillenscheidsrechter

Dit is de cursus voor de jongste deelnemers. Geslaagden voor deze cursus zijn bevoegd om in het pupillenvoetbal wedstrijden van vier tegen vier of zeven tegen zeven te fluiten. De cursus bestaat uit twee bijeenkomsten van elk twee en een half uur op een door de weekse dag, bij voorkeur in de vakantie. Personen vanaf 12 jaar tot 19 jaar kunnen aan deze cursus deelnemen.
De cursus wordt geheel verzorgd door de Scheidsrechtervereniging Helmond en Omstreken waarbij het praktijk gedeelte door gediplomeerde KNVB begeleiders ondersteund wordt.

K.N.V.B. opleidingen

Algemeen
In samenwerking met de K.N.V.B. District Zuid II willen we als Scheidsrechtersvereniging Helmond en Omstreken, scheidsrechterscursussen opstarten. Deze zijn bedoeld voor mensen die als voetbalscheidsrechter willen gaan fungeren. Hiertoe heeft de KNVB enkele cursussen samengesteld. In het bijzonder streeft men ernaar, dat alle verenigingscheidsrechters een opleiding gaan (hebben) gevolgd.

Voor een actueel overzicht en kostenspecificatie raadpleeg dan de pagina voor het cursusaanbod op de KNVB site.

Via deze link kun je je inschrijven voor de verenigingsscheidsrechterscursus: https://knvb-digitaal.sportlink.com/

Onderstaande gegevens dienen te worden ingevuld:

• Kies bij district voor: Zuid II
  • Kies bij type voor ‘Cursus’
  • Kies bij categorie voor ‘Wedstrijdofficials’
  • Kies bij subcategorie voor: verenigingsscheidsrechter veld