De spelregeltest
Neem deel aan een spelregelquiz voor het veldvoetbal en kom te weten, hoeveel u echt van de spelregels weet. Onze ervaring is, dat veel spelers en andere belanghebbenden bij de voetbalsport deze spelregels niet voldoende beheersen. Hier kunt u het tegendeel bewijzen!

Spelregelpresentaties
De Spelregelcommissie van onze vereniging houdt zich al jaren lang bezig met het verhogen van de spelregelkennis bij zowel scheidsrechters als voetballers. Hiervoor kunnen bij verenigingen spelregelactiviteiten georganiseerd worden voor alle leden, zoals jeugdspelers, jeugdleiders, senioren, dames, wedstrijdleiders en bestuursleden of een combinatie hiervan.

Voor de jeugdleden van de voetbalverenigingen bestaat er de mogelijkheid om deel te nemen aan jeugdspelregelwedstrijden, welke georganiseerd worden in een aangepaste vorm.

Spelregelwedstrijden voor scheidsrechters
Voor de scheidsrechters zelf bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan de spelregelwedstrijd voor scheidsrechters, welke om toerbeurt wordt georganiseerd door een van de scheidsrechtersverenigingen. Naast de grote eer en de te winnen wisselbeker kunnen op deze dag vele contacten met collega’s van andere scheidsrechtersverenigingen aangehaald worden.

De spelregels – algemeen
Op deze K.N.V.B. spelregels pagina kunt u de volledige tekst voor zowel het veldvoetbal als het zaalvoetbal nalezen.

Laat een bericht achter